Sinds 1996 specialist in projectieschermen en projectiesystemen
Choose language NL UK

 023 - 538 60 27


7 Projectiesystemen voor softwareproducent GENESYS

Genesys Labs leveren contact centre software aan grote contact centres. Voor het veel grotere kantoor, met veel meer vergaderruimten, was goede en functionele audiovisuele apparatuur nodig voor trainingen, meetings en presentaties. “Vooral apparatuur waarmee wij uit de voeten kunnen. Waarmee we demo’s kunnen laten zien en waarmee we bij elke presentatie iedereen, tot op de achterste rij, goed kunt bereiken,” vertelt Rogier van der Maas, die als field markering manager verantwoordelijk was voor de coördinatie van de kantoorinrichting.

Creatieve oplossingen
Eigenlijk wisten ze bij Genesys heel goed wat ze wilden. Hun vraag was meer: wat is er tegenwoordig beschikbaar op de AV-markt en wat is daarvan geschikt voor onze ruimten?
“Macada heeft hierin heel goed met ons meegedacht en veel bijgedragen aan de uiteindelijke vormgeving. Ook kwamen ze met creatieve oplossingen voor bepaalde vragen. Zo hebben we nu in één ruimte een systeem van projectiescherm plus spiegels dat in het plafond is weggewerkt, het in- en uitrollen van het projectiescherm gaat elektrisch. In een andere ruimte is in het plafond een draaibare oplossing gemonteerd, waardoor we op twee verschillende muren kunnen projecteren.”

Service
Grote projecten verlopen nooit zonder hick-ups. Zo ook hier. Terwijl de opening gepland stond voor 7 februari 2013, kreeg Macada in januari bericht dat bepaalde onderdelen later geleverd werden.
“Wij hebben toen gezegd: oké , alles gereed voor de opening gaat niet lukken, maar een drietal zalen, dat moet gewoon. Macada heeft daarna alle mogelijke moeite gedaan, echt veel meer dan je redelijkerwijs mag verwachten, om dat deel op tijd voor de opening gereed te hebben. Dat is ze gelukt, onder meer door in het weekend door te werken.”
Inmiddels – medio februari – is alles vrijwel afgerond, op een paar puntjes na. “Ik ben heel tevreden met het verloop van dit project. Vooral de moeite die Macada heeft genomen om extra werk te verrichten, hun serviceniveau en de manier waarop ze communiceren heb ik als bijzonder prettig ervaren,” aldus Rogier van der Maas.
« Terug