Sinds 1996 specialist in projectieschermen en projectiesystemen
Choose language NL UK

Zaken doen op de Huishoudbeurs

Amsterdam, 15-23 februari 2014 -- Als specialist in reinigingsmiddelen voor consument, professionele markt en industrie was Blue Wonder! aanwezig op de Huishoudbeurs in de Amsterdamse RAI. Met een nieuwe stand én een nieuwe publiekstrekker: de Grote Schoonmaak Quiz. Daar hadden ze perfect beeld en geluid bij nodig en met die vraag kwam Blue Wonder! uit bij Macada Innovision.
Johan Mooij: "Vooraf hebben we onze verwachtingen met hen doorgesproken en Macada kwam met een goed aanbod voor tv-scherm, boxen, versterker, headset-microfoons en mengpaneel. De levering verliep perfect, een probleem met de tv op de opbouwdag werd direct opgelost."

Minder beursbezoekers
Dit jaar trok de Huishoudbeurs minder bezoekers dan voorheen, wat volgens de organisatoren te maken kan hebben met alle aandacht voor de Olympische Spelen in Sotsji. Minder bezoekers betekent natuurlijk wel minder verkoop tijdens de beurs, zo constateert Blue Wonder!. Desondanks kijkt het bedrijf tevreden terug op hun beursdeelname. "Onze stand trok veel aandacht, zowel van particulieren als van bedrijven. Vooral onze Grote Schoonmaak Quiz trok mensen naar de stand. Elk half uur speelde onze presentator daar met een aantal deelnemers deze quiz, waarbij zij het juiste schoonmaakproduct voor een schoonmaakklus moesten aanwijzen. We hebben daarmee veel publiciteit gekregen en onze producten bij veel mensen onder de aandacht kunnen brengen," aldus Johan Mooij.

En hoe belangrijk was daarbij de rol van de beeld- en geluidsapparatuur?
"Heel belangrijk. Want met goed en opvallend beeld trek je mensen naar je stand. Die kregen vervolgens informatie en instructies van de presentator en daarvoor moet je perfect geluid hebben, zonder storing. Dat is trouwens ook een eis van de RAI, dat je als standhouder goed geluid produceert."

www.bluewonder.nl

 
« Terug